Regulamin sklepu internetowego
§1 Postanowienia wstępne
Sklep internetowy UNDEADSTUDIO.PL, dostępny pod adresem undeadstudio.pl (dalej: „Sklep”), prowadzony jest przez UNDEADSTUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy ul. Wiśniowej 24, 05-806 Nowa Wieś, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001021484, posiadającą NIP 5342661612 oraz REGON 524614050 (dalej: „Sprzedawca”).
Sklep prowadzi sprzedaż na odległość, w szczególności:
produktów cyfrowych (takich jak: szablony stron internetowych, wtyczki, pliki graficzne),
usług graficznych (np. projekt logo, identyfikacji wizualnej),
usług tworzenia stron internetowych,
innych usług świadczonych drogą elektroniczną.
Wszystkie umowy zawierane są na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, zawierania umów na odległość, realizacji usług i produktów cyfrowych, prawa i obowiązki stron oraz zasady reklamacji i odstąpienia od umowy.
Klient przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i jego akceptacji.
Sklep kieruje ofertę zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców (w tym Przedsiębiorców na prawach konsumenta).
§2 Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:
Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu oraz zawierania umów na odległość ze Sprzedawcą.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem undeadstudio.pl, za pośrednictwem którego Klient może zawierać umowy na odległość dotyczące produktów cyfrowych lub usług elektronicznych.
Sprzedawca – UNDEADSTUDIO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiśniowej 24, 05-806 Nowa Wieś, NIP 5342661612, REGON 524614050, KRS 0001021484.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu i zawiera umowę na odległość ze Sprzedawcą.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu w Sklepie w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Produkt cyfrowy – treść cyfrowa w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, dostarczana Klientowi w formie niematerialnej, np. pliki graficzne, szablony, materiały edukacyjne, cyfrowe projekty itp.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, np. dostęp do treści cyfrowych, konsultacje, licencje, realizacja projektów itp.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość, składane za pośrednictwem Sklepu i określające rodzaj oraz liczbę Produktów lub Usług.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość (bez jednoczesnej fizycznej obecności stron), za pośrednictwem Sklepu.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
§3 Informacje ogólne
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo, za wszelkie zakłócenia lub przerwy w działaniu Sklepu internetowego, które mogą być spowodowane siłą wyższą, działaniami osób trzecich lub niekompatybilnością techniczną Sklepu z infrastrukturą Klienta.
Przeglądanie oferty Sklepu jest możliwe bez konieczności zakładania Konta.
Zamówienia na produkty w Sklepie można składać:
3.1. Po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, lub
3.2. Bez zakładania Konta, poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do realizacji Zamówienia.Wszystkie ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
Konsument jest zobowiązany do wcześniejszego kontaktu telefonicznego lub mailowego ze Sprzedawcą w celu omówienia szczegółów usługi internetowej przed dokonaniem zakupu za pośrednictwem Sklepu.
W przypadku braku kontaktu oraz nieprzesłania szczegółowych informacji dotyczących wykonania usługi, Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie złożone w Sklepie bez podania przyczyny.
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
7.1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca oferuje usługi elektroniczne polegające na:
udostępnianiu treści cyfrowych, takich jak pliki graficzne, szablony, materiały edukacyjne czy projekty,
umożliwieniu zakupu produktów cyfrowych oraz usług online,
realizacji usług projektowych lub konsultacyjnych zamawianych online,
prowadzeniu konta użytkownika, o ile taka funkcjonalność zostanie udostępniona,
zapewnieniu możliwości kontaktu ze Sprzedawcą poprzez formularze dostępne w Sklepie.
7.2. Korzystanie z usług drogą elektroniczną odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
7.3. Dostęp do Sklepu jest dobrowolny i bezpłatny, z wyjątkiem płatnych produktów lub usług oferowanych przez Sprzedawcę.
7.4. Umowa sprzedaży produktu cyfrowego lub świadczenia usługi zawierana jest w chwili skutecznego złożenia i opłacenia zamówienia przez Klienta.
§4 Warunki techniczne korzystania ze Sklepu
Do prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu oraz składania Zamówień niezbędne są:
1.1. urządzenie z dostępem do Internetu,
1.2. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies,
1.3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
1.4. w przypadku niektórych Produktów – oprogramowanie umożliwiające otwieranie plików w formacie wskazanym przy danym Produkcie (np. PDF, PSD, AI, ZIP).Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia techniczne występujące po stronie Klienta, które uniemożliwiają mu prawidłowe korzystanie ze Sklepu lub otrzymanie Produktu.
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
§5 Zasady składania zamówień
Klient może składać zamówienia w Sklepie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, za pośrednictwem strony internetowej: https://undeadstudio.pl.
Zamówienia w Sklepie mogą być składane wyłącznie przez osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych lub przez osoby upoważnione do działania w imieniu osób prawnych lub jednostek organizacyjnych.
W celu złożenia zamówienia Klient:
3.1. wybiera interesujący go Produkt i dodaje go do „koszyka”,
3.2. przechodzi do formularza zamówienia,
3.3. podaje wymagane dane niezbędne do realizacji zamówienia (w szczególności adres e-mail),
3.4. wybiera formę płatności,
3.5. akceptuje niniejszy Regulamin i, jeśli dotyczy, wyraża inne wymagane zgody,
3.6. zatwierdza zamówienie i dokonuje płatności.Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji. Z chwilą otrzymania tego potwierdzenia zostaje zawarta umowa sprzedaży Produktu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
Produkty dostępne w Sklepie są to produkty cyfrowe – treści cyfrowe lub usługi cyfrowe, dostarczane Klientowi drogą elektroniczną. Po opłaceniu zamówienia Klient uzyskuje dostęp do zakupionych treści zgodnie z opisem danego Produktu.
§6 Zakładanie Konta w Sklepie
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie Sklepu.
Założenie Konta jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi opłatami.
Logowanie do Konta odbywa się poprzez podanie loginu oraz hasła ustalonych podczas rejestracji.
Klient ma prawo w każdej chwili, bez konieczności podawania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek opłat, usunąć swoje Konto. W tym celu powinien przesłać odpowiednie żądanie do Sprzedawcy, np. drogą mailową na adres: biuro@undeadstudio.pl.
§7 Płatności
Ceny wszystkich Produktów prezentowanych w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto, zawierającymi wszelkie obowiązujące podatki.
Klient może dokonać płatności za zamówienie za pośrednictwem dostępnych w Sklepie metod płatności elektronicznych, obsługiwanych przez operatorów płatności zewnętrznych:
a) Szybkie płatności Przelewy24
b) Przelew bankowyPłatność za zamówienie powinna zostać dokonana niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Brak płatności w terminie może skutkować anulowaniem zamówienia.
W przypadku płatności elektronicznej realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia pozytywnej autoryzacji transakcji przez operatora płatności.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów w Sklepie, organizowania promocji i wprowadzania rabatów. Zmiany te nie wpływają na zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian.
§8 Wykonanie umowy sprzedaży
Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu Zamówienia przez Klienta.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres podany podczas składania Zamówienia, zawierającej co najmniej oświadczenia o otrzymaniu i przyjęciu Zamówienia do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail, Umowa Sprzedaży zostaje zawarta.
W przypadku wyboru przez Klienta form płatności takich jak: przelew bankowy, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Brak dokonania płatności w tym terminie skutkuje anulowaniem Zamówienia.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, ostatecznym terminem dostawy jest najdłuższy z podanych terminów.
Klient ma prawo żądać dostarczenia Produktów częściami lub dostarczenia wszystkich Produktów łącznie po skompletowaniu całego Zamówienia.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczony jest:
a) przy płatnościach przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy;
b) w przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru – terminem gotowości jest najdłuższy podany termin.
§9 Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Konsument nie posiada prawa do odstąpienia od umowy zawartej na świadczenie usług, które zostały wykonane w całości lub rozpoczęte za jego wyraźną zgodą, po uprzednim poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia od umowy wraz z rozpoczęciem realizacji usługi przez Sprzedawcę.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca rozpoczął realizację usługi za wyraźną zgodą Konsumenta, który został o tym uprzednio poinformowany.
b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.- W związku z powyższym, prawo odstąpienia od umowy wygasa z chwilą rozpoczęcia realizacji usługi, co oznacza, że po rozpoczęciu współpracy Klient nie może odstąpić od umowy.
§10 Reklamacja i gwarancja
Umową sprzedaży objęte są wyłącznie nowe Produkty.
W przypadku stwierdzenia wad zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi zawartymi w Kodeksie cywilnym.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adresy kontaktowe Sprzedawcy podane w niniejszym Regulaminie.
Termin rozpatrzenia wniosku reklamacyjnego wynosi nie więcej niż 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania przez Sprzedawcę.
W przypadku usług, Klient ma prawo do reklamacji w sytuacji niewłaściwego wykonania usługi zgodnie z zasadami rękojmi określonymi w Kodeksie cywilnym. Reklamacje usług również należy zgłaszać drogą elektroniczną, a termin ich rozpatrzenia wynosi 14 dni.
Poza rękojmią, Sprzedawca może udzielić dodatkowej gwarancji na wybrane Produkty lub usługi, co zostanie określone w Ofercie lub odrębnej dokumentacji.
Postanowienia niniejszego paragrafu nie ograniczają praw Klienta przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa.
§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje o tym, jak Konsument może korzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń, są dostępne w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
Konsument ma następujące możliwości korzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i reklamacji:
a) Może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b) Może wystąpić do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, które ma na celu polubowne zakończenie sporu.
c) Może skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów, takich jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
§12 Dane osobowe w Sklepie internetowym
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych przez Sklep internetowy jest Sprzedawca.
Dane osobowe są zbierane głównie w celu realizacji umowy sprzedaży, a jeśli Klient wyrazi zgodę – również do celów marketingowych.
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) firmy kurierskie lub pocztowe realizujące dostawę zamówień,
b) podmioty obsługujące płatności elektroniczne i kartami płatniczymi.Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podanie danych jest dobrowolne, ale jeśli Klient nie poda niezbędnych danych do zawarcia umowy, nie będzie możliwe jej zawarcie.
§13 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane przez Sklep internetowy są zawierane w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany sposobów płatności i dostawy, o ile mają one wpływ na realizację Regulaminu. O każdej zmianie Klient zostanie poinformowany co najmniej 7 dni wcześniej.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawę o prawach konsumenta oraz ustawę o ochronie danych osobowych.
Klient ma prawo korzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. przez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Jesteśmy aktualnie online


Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, SEO i marketingu online. Otrzymuj ekskluzywne porady, inspirujące case studies oraz informacje o naszych promocjach. Dołącz teraz i zyskaj przewagę w świecie online!